سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای مردم! هرگاه دانستید، پس به آن عمل کنید؛ شاید که هدایت یابید . [امام علی علیه السلام]
پیوند دوستان
 

بیا فور مدیا
اریان 2233
موزیک هان
ستاره
ارسلان
ایوان باند
بهنام بانی
شادونه
لاوین
تاب ناز
نگین تک
تنهایی
ناز وب
جوان تو موزیک
دلنا
ناز گل
پارسی ناز
موزیک وان
آمازیگ
بیوگرافی ماکان باند
حمید هیراد
حمید هیراد
دانلود آهنگ غمگین
نازدونه
ناز گل
فان جدید
پونک
فان دون
دوستی ها
بروز ی ها
دانسته ها
عکس روز
قهر
نار دونه
رد گذر
ناز فان
تخفیفان
می فان
نگاه من
پردیس
ساتان
دبیر
پارسی دون
آموزگار
جدیدترین ها
تاپ ناز
آریانیا
تدبیر
برترین ها
نیاز
جهان موزیک
مدیا تک
سخا موزیک
استار گیم
رز ناز
زیبا تک
پوربابا
یاسل
چاپ تک
کلبه تک
دانلود آهنگ مذهبی
دیس لاو
فول آلبوم حامد همایون
روزگار
ارس ناز
بازاری
بازی ها
سایبان
نیاز ها
تک وب
فارس تک
بی قراری
پانی تک
صیاد شب
سخا موزیک
دنیای زیبا
موزیک به روز
بیا فور موزیک
فرشته ها
پاپ موزیک
شهر جم
دلداده ها
ندونسته
دانسته
خودرو
بیاتو تقریح
دیار موزیک
پارافیل
پارچه تک
نمکستان
ماکان باند
ماکان باند
مهدی جهانی
مهراب
هوروش باند
دانلود فیلم ایرانی
نمونه سوال
فراز چت
پارسی وان
ایران ترانه
ای فیلم
لاین موی
طرفداری
شادترین
برتر روز
اصلاح
خبر روز
صدا موزیک
تک موزیک
پاییزان
نوشته ها
فایل جدید
انلاین یار
وب تیک
بیا تو مدیا
ناوال 98
دانلود آهنگ خارجی
دانلود آهنگ ترکی
دانلود آهنگ کردی
دانلود آهنگ ایرانی
دانلود تک آهنگ
دانلود آلبوم
دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ محسن لرستانی لینک مستقیم ماکان بند دیسلاو مهراب تی ام بکس موزیک ایرانی دانلود آهنگ دانلود موزیک ویدیو دانلود آهنگ کردی دانلود آلبوم ریمیکس دانلود آهنگ کودکانه دانلود آهنگ دیس لاو دانلود آهنگ میلاد راستاد دیس لاو

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :8
بازدید دیروز :13
کل بازدید :44721
تعداد کل یاداشته ها : 97
103/2/18
4:16 ص

شرکت تبلیغاتی و هویت برند در یک نگاه


 

  • شرکت تبلیغاتی و هویت برند در یک نگاه

    آیا می دانید شرکت تبلیغاتی نسخه ی نجات بخش کسب و کارها است؟

    هویت برند یک مفهوم مهم و اساسی در راستای پروسه ی برندسازی است که می تواند یک برند یا سازمان یا شرکت را در بازار در جایگاه برتری نسبت به رقبا قرار دهد.

    شرکت تبلیغاتی و هویت برندشرکت تبلیغاتی و هویت برند

    تصویر برند در حقیقت مربوط به چگونگی نگاه مشتری به برند است ، اما هویت برند مجموعه ای از عناصر سمعی، بصری و دیگر مواردی است که بیانگر برند و شکل دهنده تصویر آن می باشد

    در واقع تصویر برند مجموعه ای از برداشت ها و تصوراتی است که تمام ساختار یک برند، با تمام نقاط قوت و ضعف آن شکل می گیرد.

    بعنوان مثال برند اپل شعارش “متفاوت فکر کن” می باشد. خیلی واضح در همه موارد حتی لوگوی این شرکت نیز این تعریف را می بینیم.

    تفاوت در طراحی، تفاوت در سیستم عامل و تفاوت در نحوه تعامل کاربر، محصولات این برند را متمایز و تصویر یک محصول خاص و متمایز را در ذهن مشتری تداعی می کند. در واقع تفاوت با دیگران شاخصه اصلی این برند است.

    یک مدیر موفق باید با تببین گام هایی در مدیریت شخصیت سازمان یا همان هویت سازمانی می تواند شاخص های رفتاری و عملکردی سازمان را بشدت بهبود بخشد و در چشم مشتریان بازار، جایگاهی رفیع تر به برند بدهد.

    در واقع با بهبود طرح های استراتژیک سازمان یا شرکت یا برند می توان آن شرکت را در ذهن مخاطبان بهتر جلوه داد.

    برند سازی حاوی تمام ابعاد و جنبه ‌های ایجاد هویت تجاری و فردی است. برند سازی تنها موجب افزایش صدای برند و آگاهی از برند در میان مشتری ها نخواهد شد ، بلکه موجب ایجاد هویت برند و بالا بردن ارزش برند است.

    این مورد که جایگاه یابی برند است و با برند سازی محقق می شود می تواند باعث افزایش فروش محصولات و خدمات ان برند شده و نیز با بالا بردن ارزش برند، قیمت کالا و خدمات آن برند را نیز بالا ببرد.

    البته در مسیر برند سازی، یا همان برندینگ ، تخصص های زیادی لازم می باشد. بعنوان مثال متخصصان بازاریابی ، بازاریابی الکترونیک، رفتار شناسی و روان شناسی مشتری، تبلیغات، گرافیک، و … باید با هم هم فکری نمایند تا یک فرآیند برندسازی به موفقیت نایل شود از این رو باید کار را به دست متخصصین سپرد.

    آژانس های برندسازی یا که شرکت تبلیغاتی هستند، در این زمینه می توانند عصای دست کسب و کارها باشند.

    زیرا تمام این تخصص های ذکر شده و تخصصان این موارد را در یک مجموعه جمع کرده اند و با یک کار گروهی قوی می توانند برند ها را به بهترین جارگاه در ذهن مشتریان و در بازار برسانند.
    با تشکر / شرکت هویت برند ادریس


  
  

واکنش کیهان به مراسم رقص در برج میلاد تهران


 

  • واکنش کیهان به مراسم رقص در برج میلاد تهران

    روزنامه کیهان در گفت و شنود خود نوشت:

    گفت: شهرداری تهران به بهانه روز زن در برج میلاد و با حضور شهردار مراسم رقص و پایکوبی برپا کرده است!

    گفتم: بعد از اعتراض‌ها گفته‌اند دختران زیر 8 سال رقصیده بودند!

    گفت: اولا که فیلم مراسم نشان می‌دهد دروغ می‌گویند ثانیا؛ چرا باید چنین مراسم مستهجنی برپا کنند؟! آنهم با پول بیت‌المال و در شرایط کنونی؟!

    گفتم: شهردار تهران گفته است من با این بخش از برنامه مخالف بودم و اعتراض داشتم!

    گفت: همین که ادعا می‌کند اعتراض داشته است! نشان می‌دهد که خودش هم می‌داند چه مراسم مزخرف و ضد ارزشی برپا کرده بودند!

    گفتم: البته، فیلم مراسم موجود است و نشان می‌دهد آقای شهردار تا آخر نشسته بود و هیچ اعتراضی هم نکرده است!

    گفت: اگر قضیه فاش نشده بود که همین ‌اندازه هم به روی خودشان نمی‌آوردند!

    گفتم: به قول شعر دستکاری شده شاعر؛
    چه مبارک سحری بود و چه فرخنده شبی
    ولی افسوس که گشت آمد و ما در رفتیم


  
  

شیر غنی شده و تاثیر آن بر عملکرد مغز کودکان


 

  • شیر غنی شده و تاثیر آن بر عملکرد مغز کودکان

    به گزارش پزشکین به نقل از کتاب کاله؛ کودکان کم توجه و آنهایی که ضعف در یادگیری دارند نیاز دارند که مواد مغذی بیشتری را از طریق خوردن غذاهای مقوی یا شیر غنی شده به دست آورند. توجه و حافظه آن دسته از کودکانی که تغذیه درستی دارند و از ویتامین‌ها و مواد مفید دیگر به اندازه استفاده می‌کنند در مدرسه بهتر از کسانی است که شیرینی، غذاهای سرخ شده و غذاهای شور بیشتری می‌خورند.

    این اطلاعات از یکی از تحقیقات منتشر شده به دست آمده و نشان می‌دهد مواد مغذی مستقیما روی عملکرد مغز کودکان تاثیر می‌گذارد و می‌تواند حافظه و تمرکزشان را بهبود بخشد. در کودکانی که طبیعی هستند یا دقت بالایی دارند ممکن است نیازی به تغییر در برنامه غذایی‌شان وجود نداشته باشد. سطوح مواد مغذی را می‌توان در آزمایشگاه با یک نمونه خون مورد آزمایش قرار داد.  کنار گذاشتن غذاهای مضر از رژیم غذایی کودک شما بهترین راه برای افزایش مصرف مواد غذایی مفید و رساندن مواد مغذی از طریق شیر غنی شده به بدن آن‌هاست اما دکترها مکمل‌ها را نیز تأیید می‌کنند و می توانید کمبود‌های باقی مانده را با کمک آن‌ها حذف کنید.

    ویتامین‌ها برای عملکرد مغز و حافظه مهم هستند

    ویتامین‌ها در سبزیجات سبز و همچنین لبنیات غنی شده به وفور وجود دارند. ویتامین‌های D و B نقش مهمی در عملکرد و رشد مغز کودکان دارند و کمبود آن باعث مشکل در یادگیری، تمرکز و حافظه آن‌ها می‌شود. مطابق یکی از تحقیقات کمبود فولات در دوران کودکی عملکرد مغزی را حتی تا سن بلوغ تحت تاثیر قرار می‌دهد. بنابراین کمبود ویتامین‌ها ممکن است باعث بروز عوارض مضری در اعصاب مغزی و کمبود ریبوفلاوین باعث عملکرد معکوس مغز می‌شود.

    کمبود نیاسین می‌تواند باعث کاهش عملکرد حافظه شود. کودکی که دارای کمبود ویتامین ب 12 است می‌تواند آن را از طریق گوشت و محصولات لبنی به دست آورد. همچنین لبنیات غنی شده که دارای ویتامین D و آهن است می‌تواند به عملکرد بهتر مغز کمک کند.

    مواد معدنی برای عملکرد مغز و حافظه

    آهن یکی از مواد معدنی است که برای رشد و عملکرد مغز بسیار اهمیت دارد. کمبود آهن باعث کاهش IQ و تفکر ضعیف و ناتوانی حل مشکلات در کودکان می‌شود. حتی کمبود آهن باعث کم خونی می‌شود و مهارت‌های حافظه و تفکر را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

    کمبود ید باعث کاهش IQ در کودکان می‌شود در واقع، مشخص شده کمبود ید می‌تواند IQ کودکان را 12 تا 14 واحد کاهش ‌دهد. مکمل‌ها این اثرات را در کودکانی که کمبود این مواد معدنی را دارند بهبود می‌بخشد، اما بر کودکانی که کمبود ندارند بی اثر است.

    غذاهای دریایی، گوشت، سبزیجات، آجیل و لوبیا سبز و شیر غنی شده سرشار از آهن هستند و می‌توانید به راحتی آهن مورد نیاز بدن را از طریق این مواد غذایی به دست آورید.

    اسید چرب امگا 3 برای تمرکز

    اسیدهای چرب امگا 3 نوعی چربی سالم هستند که در غشای سلول مغز مورد نیاز است. بدن نمی‌تواند امگا 3 را به خودی خود سنتز کند، بنابراین باید از رژیم غذایی مناسب شما استفاده کند. هنگامی که کودکان کمبود اسیدهای چرب امگا 3 دارند ممکن است توانایی تمرکز آن‌ها تحت تاثیر قرار گیرد.

    کودکان مبتلا به اختلال کمبود توجه بیشتر در معرض کمبود امگا 3 هستند. مکمل‌های امگا 3 ممکن است بتواند به کودکان مبتلا به اختلال کم بودن تمرکز کمک کنند. امگا 3 در ماهی‌های چرب، قارچ، ماهیچه، گردو، سویا، دانه‌های کتان و دانه‌های کنسرو یافت می‌شود. شما همچنین می‌توانید روغن ماهی، روغن دانه کتان یا روغن کنجد را برای امگا 3 استفاده کنید.

    احتیاط در هنگام مصرف مکمل‌ها

    مکمل‌های ویتامین فقط باید تحت نظارت و مراقبت پزشک به کودکان داده شود. بعضی مکمل‌های ویتامین ممکن است با داروها تداخل داشته باشند. همچنین ممکن است بیش از حد مکمل ویتامین مصرف کنید و عوارض جانبی یا مصرف بیش از حد آن را تجربه کنید. هرگز دوز بالاتر از آنچه که در برچسب محصول داده شده است را مصرف نکنید. با یک پزشک یا متخصص تغذیه در مورد دوز مناسب برای کودکان به خصوص برای کودکانی که دارای رژیم غذایی خاص یا شرایط پزشکی ویژه هستند مشورت کنید.

    برخی از غذاها مانند نان، غلات، ماکارونی، شیر غنی شده و دیگر غذاها با ویتامین‎ها و پروتئین‌ها فرآوری و غنی می‌شوند. بنابراین اگر شما این قبیل از مکمل‌ها را مصرف می‌کنید مهم است که بررسی کنید که با مصرف این غذاها تداخل نداشته باشد.

    شیر غنی شده

    شیر غنی شده دارای انواع ویتامین‌هایی است که در بالا نام بردیم  مانند ویتامین D، ویتامین E و مواد معدنی مانند آهن و روی است و از طریق این شیرهای غنی شده می‌توانید به کودکانتان کمک کنید تا مغزشان عملکرد و رشد بهتری داشته باشد و به تقویت حافظه آن‌ها کمک کند.


  
  

دانلود آهنگ جدید حامد همایون به نام دلواپسی از رسانه تک موزیک

» آهنگ و تنظیم کننده : – | ترانه سرا : – «

با دو کیفیت 128 & 320 ، همراه متن آهنگ از پخش آنلاین لذت ببرید

Download New Music Hamed Homayoun Called Delvapasi

بزودی از تک موزیک


  
  
   1   2   3   4   5      >